.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک سنگین جاده ها در آستانه ماه رمضان

رئیس پلیس راه کشور از کاهش 50 درصدی سفر در ماه رمضان و انتقال آن به روزهای قبل و بعد از این ماه خبر داد و گفت: پلیس راه برای کنترل ترافیک سفر در این روزها تمهیدات ویژه ای اتخاذ کرده است.
سردار محسن بیگی در گفتگو با مهر در مورد تمهیدات پلیس راه در ایام قبل و بعد از ماه رمضان گفت: طبق برآورد پلیس ترافیک سفر در ماه رمضان 40 تا 50 درصد کاهش یافته و این ترافیک به روزهای قبل و بعد از ماه رمضان انتقال می یابد.

وی ادامه داد: ترافیک قبل از ماه رمضان از چند روز پیش در کشور آغاز شده به نحوی که در روز جمعه هفته گذشته ترافیک بی سابقه ای در برخی از محورهای کشور ایجاد شده بود، بر همین اساس پلیس تمهیدات ویژه ای را برای کنترل این وضعیت اتخاذ کرده است.

رئیس پلیس راه کشور افزود: آماده باش و بکارگیری تمام نیروهای پلیس راه، بکارگیری تمام واحدهای گشتی، استفاده از تجهیزات الکترونیکی، بکارگیری دوربینهای کنترل تخلفات و استفاده از توان 70 هزار راهور محله از جمله تمهیدات ویژه پلیس راه برای کنترل و ساماندهی ترافیک سفر در ایام قبل و بعد از ماه رمضان است.

وی عنوان کرد: امیدواریم با همکاری مردم و مدیریت درست سفر از سوی آنان مانع از افزایش ترافیک سفر و تصادفات شویم.

سردار بیگی گفت: به منظور پوشش بیشتر در این ایام سازمان راهداری، اورژانس، هلال احمر، واحدهای امداد خودرو و پلیس انتظامی استانها به منظور پوشش انتظامی و امنیتی راههای مواصلاتی کشور با پلیس راه همکاری می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مددی 10 مرداد 1389
روزجمعه مورخ8/5/89جاده هراز ترافیک خیلی خیلی سنگینی داشت بطوریکه ازساعت سه بعدازظهرتاده شب ازآمل تاتهران توراه بودیم وبرعکس روزهای معمول جاده رایک طرفه اعلام نکردند، بابا ازمردم(رانندگان ماشینهای عبوری)پول بگیریدتاهرچه زودتراین جاده چهاربانده بشود،ودرچندنقطه سبقت های غیرمجاز ماشین های روبرو(اگربه شانه خاکی نمی رفتم حادثه ناگوار برای من وخانواده ام پیش می آمدودریک جاماشین نزدیک بودپشتک بزند)تصادف خونین رابوجود میآورد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.